18 Ağustos 2014 Pazartesi

D3dcompiler_46.dll Hatası Çözümü - D3dcompiler_46.dll İndir

D3dcompiler_46.dll Hatası Nasıl Çözülür ve Nasıl Kurulur ?

D3dcompiler_46.dll hatası, sıkça karşımıza çıkan bir sorundur. D3dcompiler_46.dll hatası çözümü için aşağıda yazılan adımlardan birini uygularsanız hatanız çözülecektir. Ama öncelikle D3dcompiler_46.dll indir bölümünden D3dcompiler_46.dll dosyasını indirmeniz gerekiyor.

Adım 1 : D3dcompiler_46.dll dosyasını c :/ Windows/System32/ dizinine kopyalayarak D3dcompiler_46.dll hatasından kurtulabilirsiniz. Dll indirme sitesinden ücretsiz ve güvenli bir şekilde dll dosyanızı indirebilirsiniz.

Adım 2 : 2. adımda ise D3dcompiler_46.dll hatası, veren yazılımın (oyun,program v.b) bulunduğu dizine D3dcompiler_46.dll dosyasını kopyalayayınız.

Adım 3 : Windows Başlat menüsüne Çalıştır yazarak açılan sekmeye CMD yazıp enter tuşuna basınız. Sonrasında ise açılan siyah ekrana regvsr32 D3dcompiler_46.dll yazarak enter tuşuna basarsanız kesin olarak D3dcompiler_46.dll sorunundan kurtulabilirsiniz.

8 yorum :

  1. valla çok sağ ol hocam d3dcompiler_46.dll hatasından kurtuldum. yani büyük bir dertten kurtardın beni sağ ol. diğer arkadaşlar içinde söyleyeyim nasıl yaptığımı ; arkadaşlar öncelikle bu dosyayı indirin. sonra bir kopyasını c :/ Windows/System32/ atın bir kopyasını da oyunun bulunduğu klasöre atın. sonra bilgisayarı yeniden başlatın. sonra güncellemelerinizi yapın ve tekrar yeniden başlatın. sistem güncellemesi önemli arkadaşlar. bu site sayesinde yaptım tekrar sağ olun. admin de bana özelden çok yardımcı oldu =) bu siteyi böyle ilgi gösterdikleri için kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güncelleme nasıl capcaz

      Sil
    2. hangi işletim sistemini kullanıyorsun?

      Sil
  2. güncelleme nasıl capcaz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi işletim sistemini kullanıyorsun?

      Sil
    2. nasıl güncelleme yapcaz

      Sil
  3. 64 bite inmiyor.

    YanıtlaSil
  4. 64 bit için çalışmıyor bu dll...

    YanıtlaSil