5 Mayıs 2014 Pazartesi

Fifa 14 Msvcp100.dll Hatası Çözümü

Fifa 14 Msvcp100.dll Hatası Nasıl Çözülür ?

Adım 1 : Msvcp100.dll indir dosyasını c :/ Windows/System32/ dizinine kopyalayarak Fifa 14 Msvcp100.dll hatasından kurtulabilirsiniz.

Adım 2 : 2. adımda ise Fifa 14 Msvcp100.dll hatası, veren Fifa 14 oyununun bulunduğu dizine Msvcp100.dll dosyasını kopyalayayınız.

Adım 3 : Windows Başlat menüsüne Çalıştır yazarak açılan sekmeye CMD yazıp enter tuşuna basınız. Sonrasında ise açılan siyah ekrana regvsr32 msvcp100.dll yazarak enter tuşuna basarsanız kesin olarak Fifa 14 Msvcp100.dll sorunundan kurtulabilirsiniz.

10 yorum :

  1. admin bana bir yardım eder misin? c'ye attım olmadı oyunun bulunduğu klasöre mi atayım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet klasöre atarsan daha iyi olur. Eğer sorun hala devam edersen lütfen bana ilet.

      Sil
    2. sorun hala devam edıyornabmalıyım

      Sil
    3. Buraya tıklayarak İndir inen programı çalıştır ve crakle sonra otomatik dll hatasını düzeltecektir.

      Sil
  2. devam ediyolar aynı hata

    YanıtlaSil
  3. İNDİR'e tıklayın ve inen setup.exe'yi açın bakalım, birde bunu deneyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu demo sürümü, eğer senden satın alma talebinde bulunursa, yorum yaz halledeyim.

      Sil
    2. buy now diyor yardımıcı olurmusun

      Sil
    3. buynow dıyor yardımcı olurmusun

      Sil